top of page

Kontakta
Hör gärna av dig om du har några frågor.
Jag ser fram emot att att talas vid!

"Jag kommer för alltid att vara stolt och tacksam för min vattenfödelse."
"Tack SÅ mycket för all hjälp och vägledning du har gett oss under graviditeten, förlossningen och framöver. Vi är båda överens om att vi inte hade haft en så positiv förlossningsupplevelse utan dig. Jag kommer för alltid att vara stolt och tacksam för min vattenförlossning. Du gav oss plats och har varit så generös med din tid och dina tankar hela tiden."
A & M
bottom of page